Avtobus predstavlja NAJVEČJI ZUNANJI MEDIJ V GIBANJU. Avtobusi z oglasnimi sporočili nenehno krožijo po mestih in njihovi okolici, ter s tem pripomorejo h kar največji izpostavljenosti oglasnih sporočil.
Celotna poslikava avtobusa v oglasne namene predstavlja najbolj učinkovit način izrabe avtobusa kot medija in dosega največjo opaznost oglasnega sporočila.
Avtobus v celoti opremljen z oglasnimi sporočili postane še posebej viden in izstopajoč.
Predstavlja ogromen objekt oglaševanja. Njegova velikost preseneča in pritegne poglede vseh v njegovi okolici, hkrati pa ustvarja vtis mogočnosti oglaševalca.
Oglasna sporočila na levi strani avtobusov so namenjena tako voznikom in njihovim sopotnikom, kot tudi pešcem in ostalim mimoidočim.
Njihova oblikovna zasnova mora biti jasna in čitljiva, saj ga občinstvo sprejema hitro oz. v kratkem časovnem obdobju.
Oglasna sporočila na desni strani avtobusa so lahko zasnovana bolj informativno, saj so namenjena pretežno potnikom in čakajočim na postaji ter mimoidočim, ki lahko oglasna sporočila preberejo iz neposredne bližine.
Oglasna sporočila na zadnji strani avtobusa so namenjena pretežno voznikom in njihovim sopotnikom. Še posebej to velja za pozicijo ZADAJ – pol, medtem ko je pozicija ZADAJ - cela precej orientirana tudi na čakajoče na postaji in mimoidoče ter usmerjena na potenciranje nakupnih odločitev.
Posebnost oglasne površine na zadnji strani avtobusa je možnost podaljšanega spremljanja le-te.
Posebnost dolgoročnih image oglasnih kampanj na večjih oglasnih površinah avtobusa je,
Avtobus ponuja vpadajočo oglasno platformo, ki zagotavlja:
Kratke, produktno usmerjene oglasne kampanje na več manjših oglasnih površinah avtobusa omogočajo oglaševalcem hiter in učinkovit nagovor mobilne populacije.
Oglasna sporočila na avtobusu dosežejo potencialne potrošnike, kjer je to pomembno. Razvejanost mestnih prog avtobusu omogoča dostop do mesta nakupa, s čimer lahko vpliva na pred-nakupno odločitev potrošnika.
Naročnikom omogočamo, da na najetem avtobusu v času kampanje izvajajo dodatne promocijske in druge aktivnosti, kot na primer:
Za posebne potrebe in kreativne rešitve, naročnikom ponujamo najem poslikanega avtobusa za lastne potrebe, kot so:
Oglasna sporočila na avtobusih dosežejo: